A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Nagyot koppant PSG Ogli: a botrányhős egy kutyával akarta meglepni barátnőjét, de a kiválasztott állat jóval drágább volt, mint amit az egészre szánt. Végül csak hazavitték az ötmilliós kutyát...
Meg akarta lepni barátnőjét PSG Ogli a Kőgazdag fiatalok legutóbbi epizódjában, ezért elmentek egy kutyatenyésztőhöz. A 23 éves TikTok-sztár nagyot koppant, úgy volt vele, megér félmillió forintot kedvesének mosolya, ennyiért megvette volna az állatot, ám ekkor kiderült, hogy a kiszemelt ennél jóval drágább.
Egy ilyen kutya nem ennyibe kerül. Félmillió forintért maximum lízingelni lehet pár hétre. Egy ilyen szintű kutya mint ő, körülbelül öt millió forint
- mondta a tenyésztő, így PSG Ogli ki akarta cserélni a kutyust egy olcsóbbra, ami "csak" 3 millióba került, de kedvese nem engedte. A Blikk beszámolója szerint végül azért megvették az ötmilliós állatot...
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








