Egyesítette erőit két hazai ingatlaniroda, mostantól keresztértékesítés is lesz náluk a lakások és házak terén.
Kiderült a nagy Netflix-titok: nagyon máshogy állunk a slágersorozatokhoz, mint a világ többi része
A filmsorozatok világranglistája lehet ugyan iránymutató a hazai trendeket illetően, de nekünk is megvannak a saját kedvenceink, és van, hogy inkább negatív érzéseket vált ki a magyar nézőkből egy-egy világsiker.
A Netflix ugyan mindig feldobja az aktuális népszerűségi listát, de előfordul, hogy a hátunk közepére sem kívánjuk azt, amiért mások megőrülnek. Minden idők, világszerte legnézettebb 5 sorozata sorrendben a Netflixen: a Squid Game, a Stranger Things, a Wednesday, a Jeffrey Dahmer sztori és a Nagy pénzrablás. Az Ynsight Research kutatócsapata utánajárt a neten fellelhető véleményeket elemezve, vajon a hazai nézők hogyan reagáltak a TOP 5-ösre.
A Wednesday lett az abszolút közönségkedvenc
„A megjelenések trendjén látható, hogy az elmúlt másfél évben a magyarok előszeretettel beszélgettek kedvenc Netflix-sorozataikról a neten” - emelte ki Csiby Fruzsina, az Ynsight közösségi médiaszakértője, a kutatás vezetője. A szakember szerint a legnépszerűbb hazai streaming platform TOP 5 sorozatát rengetegszer, közel 21 ezer alkalommal emlegették itthon.
A megjelenések hangulatát és a kommentek számát tekintve is a Wendesday lett itthon a legnépszerűbb sorozat, hiába végzett világszerte a 3-dik helyen
– fejtette ki Csiby Fruzsina. A szériát ráadásul nem csak kibeszélték a felhasználók, hanem egyenesen ráálltak a Wednesday Addams-es tartalmak gyártására. Jenna Ortega ikonikus táncából TikTok trend lett, valamint a rajongók sorra készítettek magukról „Addams family vibes” típusú tartalmakat.
A nagy pénzrablás és a Squid Game megosztotta a magyar nézőket
Érdekesség azonban, hogy a világszinten TOP 1-es Squid Game itthon a 4-dik helyre szorult, A nagy pénzrablás viszont 3-dik helyezettként összességében jobban teljesített, mint a világranglistán. Ez utóbbi esetében élénk beszélgetés alakult ki a Gattyán György-féle Megoldás Mozgalom kampánya idején, amikor tavaly márciusban a sorozatból jól ismert maszkot és piros pulcsit viselő alakok jelentek meg az ország különböző pontjain, a pártot hirdetve.
Nálunk Szegeden is voltak, először azt hittem szektások de aztán rájöttem hogy nem teljesen
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
– mondta a jelenségről az egyik kommentelő.
A Squid Game esetében gyakran felmerült az örök kérdés: a fiatal generáció nézheti-e? Nos, erre a netezők nagy összhangban állították:
Nekem nem igazán volt tiltva [ilyesmi a] gyerekkoromban, aztán mégse lettem sorozatgyilkos.
Ha sorozatokról van szó, akkor itthon is jelentős a Twitter
Bár itthon általában a Facebook tölti be az elsőszámú közösségi média szerepét, a felhasználók ott leginkább a már megjelent hírekre szoktak reagálni. A Netflix 5 legnépszerűbb sorozatáról viszont a Twitter felületén zajlott leginkább a diskurzus. A második legtöbb megjelenést a különböző hírportálok és filmes blogok felületein jelentek meg. A legnépszerűbb tartalmak főleg a Nyerd meg az életed (Squid Game) sorozathoz kapcsolódtak, melyekben a vloggerek saját vetélkedőt rendeztek ennek mintájára, vagy pedig Minecraftban alkották újra a látottakat.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Nagy Márton: önfenntartó társasággá kell válnia a Magyar Postának
- Egyre többen adják-veszik online használt dolgaikat, de vajon mit szól ehhez a NAV?
- Választások - az alkotmánybíróság korlátozta a horvát elnök lehetőségeit
- Bringás rendezvény és futóverseny - ismét borul Budapest közlekedése
- Az oroszok közvetítették Irán üzenetét Izraelnek
- Karsai Dániel: ha engedélyezett lenne az eutanázia, most akkor sem élnék vele