Az HBO kínálatában dráma, fantasy és dokumentumsorozat is lesz, bőven lesz mit nézni a következő évben - sok nagyon várt darabot már január elején.
Érkezik az újabb Szex és New York folytatás HBO Max-ra: második évadot kapott az És egyszer csak…
A The Hollywood Reporter tegnap írta meg, hogy hivatalosan is érkezik a Szex és New York folytatásának, az És egyszer csak-nak az új évada.
A Szex és New York rebootja az És egyszer csak nem okozott osztatlan sikert a rajongók között, de a jelek szerint hozott akkora bevételt, hogy megérje berendelni még egy évadot az HBO Maxnak.
A Hollywood Reporter számolt be arról, hogy a készítők továbbra is látnak annyi fantáziát a három barátnő történetében, hogy megérje elkészíteni még egy évadot. Sarah Jessica Parker, Cynthia Nixon és Kristin Davis egytől egyik visszatérnek legendás szerepeikben az HBO Maxon.
Örülök és izgatott is vagyok egyben, hogy még több történetet mesélhetek el ezekről az élénk, merész karakterekről, akiket ezek az erőteljes, csodálatos színésznők formálnak meg
– mondta Michael Patrick King a sorozat showrunnere.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








