Több mint egy évtizednyi üresen állás után ismét árverésre bocsátották Salgótarján egykori ikonikus szállodáját, a Karancs Hotelt.
Alice Cooper amerikai rockénekes árverésre bocsátja idén ősszel azt az Andy Warhol-képet, amely több mint negyven éven át hevert elfeledve egy halom turnékellék között.
Az Arizona állambeli Phoenixben élő zenészlegenda csütörtökön jelentette be, hogy a Little Electric Chair című alkotást október 23-án fogja elárverezni a scottsdale-i Larsen Gallery, amely 2,5-4,5 millió dollár (733 millió - 1,3 milliárd forint) közé becsüli az alkotás leütési árát.
A villamosszéket ábrázoló vörös selyemszitanyomatot, amely Warhol Death and Disaster című sorozatának része, felgöngyölve és egy képtartó hengerbe téve találták meg 2017-ben egy raktárban az 1970-es évekből származó színpadi kellékekkel együtt. Cooper, aki annak idején születésnapi ajándékba kapta a képet akkori barátnőjétől, azt tervezi, hogy a nagyközönségnek is megmutatja az alkotást.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








