Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Ha gyakran váltogatod a partnereidet, és emiatt a páros nyaralásokhoz mindig csak az utolsó pillanatban mersz repjegyeket venni, akkor most megtaláltad a számodra ideális szolgáltatást, ugyanis búcsút inthetsz az utolsó pillanatban megvett méregdrága repülőutaknak.
Mostantól ugyanis, ha repjegyet foglalsz a Wizz Airnél, nem kell megadnod, hogy kivel utazol, tehát megveheted előre a legjobb akciós repülőjegyeket, és elég az utazás előtt három órával kitölteni az útitársad nevét. A szolgáltatás 3150 forintba kerül utasonként és utanként, tehát egy oda-vissza út esetében ez 6300 forintból megúszható, ami nem sok ahhoz képest, hogy milyen drága tud lenni egy túl közeli időpontra megvett repjegy.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








