Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Megújult két fővárosi SPAR szupermarket. A Rózsa utca 18. és a Váci út 138. szám alatti üzleteinek modernizálására összesen több mint 500 millió forintot fordított az élelmiszerlánc.
A SPAR legújabb koncepciója szerint, 399 millió forintból újult meg a IV. kerületben, a Rózsa utca 18. szám alatti szupermarket. Az épület főhomlokzatán új függöny-falszerkezetet alakítottak ki a szakemberek és új előtetőt húztak fölé. A 851 négyzetméteres eladótér teljes egészében megújult, új bútorokkal és hűtőbútorokkal, kasszákkal és állványokkal rendezték be. Újdonságként friss, helyben sütött termékeket kínáló pékséget alakítottak ki az üzletben. A bejáratnál mozgásérzékelős automata kapu engedi be a vásárlókat az eddigi forgókereszt helyett. A bejárat után alacsony bútoros - ezáltal könnyen áttekinthető - zöldség-gyümölcs, valamint pékáru részlegen át juthatnak el a vevők az új arculatot kapott csemegepultig. Az épület hűtéstechnikai és gépészeti berendezései energetikailag is hatékonyabbak lettek, és a LED világítású ajtózott hűtők is sokkal kevesebb fogyasztanak.
A főváros XIII. kerületében, a Váci út 138/a szám alatti SPAR üzletére 112 millió forintot költött a vállalat. A forgalmas közlekedési csomópont közelében található üzlethelység kedvelt a környékbeli irodákban és hivatalokban dolgozók körében is, a vállalat ezért a magasabb szintű szolgáltatások érdekében döntött a fejlesztés mellett. A beruházás során megújult a 168 négyzetméteres eladótér, a berendezései nagy részét újra cserélték. Mindezek mellett új állványrendszert, polcozást, kasszákat szereltek be és a hűtőbútorok nagy részét is kicserélték.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








