A 2026-os világbajnokság minden mérkőzésén három perces frissítő szüneteket tartanak majd a játékosok egészségének védelme érdekében, függetlenül az időjárási körülményektől.
Tombol a kánikula. Munka után jól eshet egy frissítő, gyümölcsös koktél. Mutatunk néhány receptet, amit te is bármikor elkészíthetsz otthon.
Tombol a kánikula. Munka után jól eshet egy frissítő, gyümölcsös koktél. Mutatunk néhány receptet, amit te is bármikor elkészíthetsz otthon. Csupán némi borra, fagyasztott gyümölcsre és limonádéra vagy gyümölcslére lesz szükséged. Ha van még otthon egy kis rum vagy brandy, akkor érdemes azt is felhasználni.
A videóból is látható, hogy előző este érdemes megtölteni a jégkockatartót némi borral, és azt fagyasztott állapotban összemixelni a többi hozzávalóval. A limonádét vagy gyümölcslevet is lefagyaszthatjuk, de behűtve is tökéletes lesz.
Nem érdemes a boron spórolni, már csak azért sem, igazán jó borokat nagyon jó áron kaphatunk a héten az áruházakban. Az e heti kedvezményes ajánlatokat itt találjátok.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








