Nyíregyházán az elmúlt években több hosszú ideje működő étterem, kávézó és vendéglátóegység kényszerült végleg bezárni, ezzel jelentős átalakulást hozva a város vendéglátási térképén.
Az amerikai sportcipő-óriás hétfői nyilatkozata szerint sikerült megoldani a gyártási problémákat, ami miatt alacsonyabb volt az eladás, úgyhogy a cég most már biztos gyártás mellett néz szembe a növekvő kereslet kihívásaival – írja a Reuters.
A Nike-nak sikerült leküzdenie a koronavírus-járvány alatti neházságeket: a cég részvényei 5,9%-kal nőttek, valamint a harmadik negyedév profitvárakozásait is sikerült felülmúlni. Tavaly a Covid miatt kényszerült gyárbezárásokra a cég Vietnámban, ahol a gyártás nagyjából fele zajlott. A gyártási kapacitások csökkenése miatt Amerikában hiánycikkek lettek a Nike, a Jordan és a Converse sportcipők a legtöbb boltban. Most már az összes gyár működik Vietnámban, és teljes cipő- és sportruházat-gyártás a bezárások előtti szinten zajlik – nyilatkozta Matthew Friend, a cég vezető pénzügyi igazgatója.
Azonban továbbra is lehetséges probléma a lassú szállítás, akülönösen Észak-Amerikában, ahol a járny óta megnövekedett a tranzitidő. A Nike amerikai profitja 9%-kal nőtt a harmadik negyedévben, mely többek között a járvány alatt megnőtt sportruházat-keresletnek volt köszönhető. Kínában viszont 8%-kal csökkent a bevételük, ugyanis a kínai boltok készleteit kénytelenek voltak az USA-ba küldeni. A cég jelenleg nem tudja megmondani, milyen hatással lesz a rá járvány felerősödése Kínában. A Nike bevételei elérték a 10.87 milliárd dollárt a február 28-án lezáruló negyedévben, ami 5%-kal volt több a várakozásnál, ezzel pedig részvényenként 87 centet keresett a cég a várt 71 centnél.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








