A kovász készítés és a barátságkenyér recept sem bonyolult, remek ajándék lehet idén karácsonyra. És nem is kerül sokba.
Hatalmas csoda ma Magyarországon, ha egy ingatlanhirdetés, illetve az adott ingatlan köszönőviszonyban van egymással - erre Szijjártó Péter hívta fel a figyelmet legutóbb. Az ingatlanosok azt ígérik, most majd minden más lesz.
- mondta el a nevéhez köthető 167 millió forintos ingatlan megszerzése kapcsán a TV2 Mokka c.
műsorában még a múlt hét közepén Szijjártó Péter.
A külügyminiszter által említett problémákat az
alábbi (jelenleg nem aktív), nagyjából 5 perc keresés után talált ingatlanhirdetés is jól illusztrálja.
Érdekes például, hogy míg az ingatlan alapterülete 99 négyzetméternek van megjelölve, addig a hirdetés szövege szerint a lakótér 72 négyzetméter, a terasz pedig 46 négyzetméter. Az ingatlanos így fogalmaz:
Véleményünk szerint azonban a közvetítő dilettantizmusát még jobban mutatja a hirdetéshez csatolt, az ingatlanos által készített alaprajz. Az alábbi képen bal oldalt, nagy valószínűséggel a társasház alapító okiratából származó, míg jobb oldalt az ingatlanos által készített alaprajz látható a lakásról.

Most majd minden más lesz?!
A hazai ingatlanos szakmai nagyobb szereplői - a Magyar Ingatlanközvetítők Országos Szövetségének (MIOSZ) kezdeményezésére - nemrég írták alá azt a szándéknyilatkozatot, amelytől a szakma kibicektől való megtisztulását, illetve megújítását várják. A
nyilatkozat szerint létrehoznak egy közös Ingatlanszakmai etikai kódexet, illetve egy etikai bizottságot, valamint meghatároznak majd szankcionálási módokat is.
Osadcow Gergely, a MIOSZ elnöke egy szakmai rendezvényen nemrég elmondta, hogy mindig is voltak törekvések a szakmán belül egy közös irányba való elindulásra, de ezeket rendszerint megakadályozták az érdekellentétek, és az a tény, hogy az ingatlanközvetítői szakmának a mai napig nincsen kamarája. Szintén hátráltató körülmény volt az ingatlanpiac elmúlt évekbeli mélyrepülése, mely az utóbbi hónapok adatai szerint újra felfelé ívelni látszik. Osadcow Gergely többek között emiatt is tartotta fontosnak, hogy ebben a pillanatban kell összefogni, és közösen kiszorítani az üzletág kártékony szereplőit.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








