A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
A sajtóban "svájci farkasként" emlegetett, M237 kódszámú jeladós állat ügyében most a Facebookon szólalt meg a farkast nyomon követő svájci természetvédelmi csoport, a Gruppe Wolf Schweiz. Azt írták, hogy a farkas tragikus sorsa egész Európában megérinti az embereket, de főleg Magyarországon és arra biztatják a követőiket, főleg a svájciakat, hogy írják alá a petíciót, ami börtön büntetés kiszabását kéri a vadászra.
A posztban arról is ír a GWS, hogy Magyarországon 3 évig terjedő börtönbüntetés is kiszabható olyan esetekben, mint a svájci farkas esete, viszont a magyar közvélemény szkeptikus azzal kapcsolatban, hogy igazságos lesz-e büntetés.
Arról, hogy mekkora lehet a büntetés mértéke, illetve mekkora a szürke farkas természetvédelmi értéke Magyarországon a Pénzcentrum is írt. A Btk. valóban kimondja, hogy aki fokozottan védett élő szervezet egyedét károsítja vagy elpusztítja, a bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő:
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








