Az Otthon Start program elindulása látványosan felhajtotta az ingatlanárakat, miközben a kevésbé ismert alternatív ingatlanpiacon továbbra is komoly árkülönbségek maradtak.
A női keresztnevekről elnevezett közterületek fontos részei Budapestnek. Fővárosunkban található róluk elnevezett körút, út, utca, tér és híd is. De vajon mit mutatnak az ingatlanárak ezekkel az elnevezésekkel kapcsolatban? Tényleg a királynői nevekről elnevezett utcáink a legdrágábbak?
Az Erzsébet az egyik legnépszerűbb női keresztnevünk, ha a fővárosi közterületekről van szó. Az Erzsébet híd mellett találhatunk róluk elnevezett körutat, teret és több kerületben utcát is. Az Erzsébet tér ráadásul a fővárosi ingatlanpiac legdrágábbnak számító V. kerületében található, így az itteni ingatlanok könnyedén nyerték a női mezőny versenyét - derül ki a Duna House nőnapi elemzéséből. A tavalyi évben átlagosan 720 ezer forint feletti négyzetméter áron lehetett ingatlant vásárolni a környéken, amellyel éppen csak megelőzték az I. kerületi Krisztina körúti ingatlanokat, amelyek átlagosan szintén 700 ezer forint feletti négyzetméter áron cseréltek gazdát.
Az Erzsébet körúti tulajdonosok sem panaszkodhatnak, ahol jellegéből adódóan jóval aktívabb piacról, és átlag 545 ezer forintos négyzetméter árról árulkodnak a Duna House adatai. A körutak között a bronzéremért is szoros verseny folyt. Végül a Terézek nyerték a versenyt a Margitokkal szemben. A különbség ugyan nem jelentős, mindkét esetben 500 ezer forintos négyzetméter ár felett találhattunk csak ingatlant.
Hölgyekről elnevezett utcákkal amúgy találkozhatunk több budai kerületben is, ahol szintén magasabb négyzetméter árak párosulnak a gyönyörű környezethez. A Hármashatár-hegy közelében lévő Hedvig utca vagy a Zugligeti Janka út is igazán természetközeli élményt nyújt a gyönyörű elnevezése mellett.
Kedvezőbb áron kaphatunk lakást a X. kerületi Csilla, a XVIII. kerületi Lenke, vagy a XX. kerületi Valéria utcában, de Budapest utcáin barangolva találkozhatunk még többek közt Emeséről, Alizról, Etelkáról, Karolináról, Orsolyáról vagy Stefániáról elnevezett utcával is.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








