Az ALDI Magyarország saját karácsonyi vásárt nyit Budapest belvárosában, hogy az ünnepi készülődés hangulatát valóban mindenki számára elérhetővé tegye.
Új bérház épül környezettudatos technológiával a XIII. kerületi Kartács utcában, az épület tartószerkezete már elkészült.
Az ötemeletes épületben 23, jellemzően egy- és kétszobás lakás lesz, az első emeleten két lakást mozgáskorlátozottak részére alakítanak ki. Az önkormányzati lakóépület kivitelezési munkálatai 2018 elejére fejeződnek be, a beruházás költsége mintegy 780 millió forint - írja az MTI-hez eljuttatott közleményében a XIII. kerületi önkormányzat.
A közlemény idézte Tóth József (MSZP) polgármestert, aki szerint a beruházás megfelel az úgynevezett passzívház kritériumainak. Ez egyebek mellett azt jelenti, hogy a fűtés levegő-víz hőszivattyús rendszerrel működik, a melegvíz-ellátás pedig központi kondenzációs gázkazánnal, amely indokolt esetben a fűtésre is rásegít. A lakásokban egyedi szellőző berendezés biztosítja majd a friss levegőt.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








