Panyi Miklós, a Miniszterelnökség parlamenti és stratégiai államtitkára közölte, hogy két újabb otthon startos budapesti lakásfejlesztés indulhat.
Oroszországból és Kínából tapasztalható a legnagyobb érdeklődés a magyar ingatlanok, elsődlegesen a lakások és lakóházak iránt - írja a Magyar Nemzet.
Az Országos Statisztikai Adatgyűjtési Program (OSAP) múlt évi adataira hivatkozva írja a lap: 2014-ben összesen 1815, termőföldnek, erdőnek nem minősülő ingatlan értékesítettek külföldi állampolgárnak Magyarországon. Ebből 612 volt orosz. Ők tavaly a Budapesten eladott 1158 ingatlanból 236-ot vásároltak.
Üdülőre és hétvégi házra alig van igény, ezekre az egész országban összesen három tucat vevő akadt. A külföldiek leginkább lakóházat és lakást keresnek. Egyaránt veszik a magyar ingatlanokat a kínaiak, országosan több mint 403 távol-keleti illetőségű ember vásárolt nálunk, 355-en a fővárosban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








