A tavalyi év sikere után, idén év honlapja minőségi díjat nyert az AEGONdirekt.hu direktbiztosítási társaság. A kilencedik alkalommal meghirdetett online-marketing kommunikációs pályázatra összesen 350 nevezés érkezett be. A társaság IngatlanELLENŐR.hu oldala a közösségi honlap kategóriában nyerte el az első helyezést.
Az internet Marketing Klub idén megrendezett versenyén 22 kategóriában lehetett nevezni, a legtöbben az e-kereskedelem és márkasite témakörben mérették meg magukat. A szakmai zsűri, hat szempont (design, impresszió, innovatívitás, interaktivitás, navigáció, kategóriának megfelelő tartalom) alapján értékelt, emellett, az idén még a közönség is véleményt nyilváníthatott. A klikkelés szimbólumát formázó kéz alakú szobrocskát tegnap este adták át a győzteseknek.
Az AEGONdirekt.hu direktbiztosítási szolgáltató portálja 2010 májusában indította el az IngatlanELLENŐR.hu oldalát, melynek elsődleges célja, hogy pár kattintással információkat szerezzünk új, illetve jelenlegi lakhelyünkről. Ha valaki lakásvásárláson töri a fejét és új környékre költözne, előtte számos szempont alapján tud az oldal segítségével tájékozódni.
Akár utca szinten is informálódhatunk a környék oktatási és egyéb intézményeiről, közlekedési lehetőségeiről, életkor és nemzetiségi eloszlásairól illetve a kriminalisztikai statisztikákról. Az objektív információk mellett, a látogatók saját szubjektív tapasztalataikat is feltölthetik a többi érdeklődő számára. Az oldal folyamatosan frissül, jövő évtől már egy új térinformatikai rendszerrel működik, aminek a segítségével akár 50 méteres pontossággal is lekérdezhetők az adatok. Emellett okostelefonon is elérhető lesz az alkalmazás, sőt térképes információkkal is bővül majd.
"Hasznosnak tartom, hogy mielőtt rászánnánk magunkat egy ilyen fontos és meghatározó döntésre, minden szükséges információt begyűjtsünk az új lakhelyünkről. Mindenki egyéni szempontok szerint mérlegeli a környék adottságait és lehetőségeit. A családosoknak fontos, hogy a közelben legyen jó színvonalú iskola, a nyugdíjasok csendes környezetre vágynak. Az egyetemista fiatalok az albérlet kiválasztásánál az egyetem könnyű megközelíthetősége mellett a szórakozó helyekhez közel fekvő ingatlanokat részesítik előnyben"- mondta Marosvölgyi Péter, az AEGONdirekt.hu szakmai igazgatója.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








