Még néhány nap maradt a spórolásra, hiszen a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) idei kampánya november végéig tart.
"A kötelező felelősségbiztosítás mellett nagymértékben csökken a casco díja is. A biztosító társaságok az idei kampány alatt kombinált akciókkal célozzák meg leendő illetve meglévő ügyfeleiket. Míg kgfb váltással a piacon átlagosan 8 ezer forintot takaríthatunk meg, ez az összeg a Ccasco estén elérheti akár az évi 36 ezer forintot is" - mondja Marosvölgyi Péter, az AEGONdirekt.hu szakmai igazgatója.
A tavalyi évben ugyanannyi autóra kötöttek casco biztosítást, mint 2005-ben, viszont a folyamatos díjcsökkentés következményeként, a szolgáltatók díjbevétele az évek során 104 milliárd forintról 90 milliárdra csökkent - közölte a Magyar Biztosítók Szövetsége.
Bár a tavalyi évhez képest 8,1%-kal nőtt az újonnan forgalomba helyezett autók száma, azonban ez még messze elmarad a válság előtti időszaktól. Ez az emelkedés viszont még nem tükröződik a casco-kötések számában. Éppen ezért a biztosítók az idei kötelező biztosítóváltási kampányban kedvező "kombinált" (kgfb+casco) átkötési lehetőséggel versenyeznek minden egyes gépkocsi tulajdonosért.
Idén a kgfb mellett rekord mértékkel csökkent a casco-biztosítások átlagdíja is. "Aki december elsejéig egyszerre köti meg a kötelező- és a casco-biztosítását az AEGONdirekt.hu oldalon, az a kgfb bónusz fokozatát a casco-biztosításhoz is megkapja. Tehát, aki B10-s besorolásba esik, mert 10 éve nem okozott kárt másnak, a casco biztosítás kötésekor, akár 50%-os árcsökkenésre is számíthat. Emellett a szolgáltató egy havi díjat is elenged az autó tulajdonosának, ha együtt köti meg a casco illetve kgfb biztosítását. Tavaly egy átlagos casco díj még 80 ezer forintra rúgott, idén ez az összeg 44 ezer forint körül mozog. Így a váltásnál, akár 36 ezer forint megtakarítás is elérhető. Az AEGONdirekt.hu eddigi adatai szerint, a kgfb mellé kiegészítésként már majdnem minden harmadik ügyfél cascót is vásárol" - erősítette meg Marosvölgyi.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








