Plazma vagy LCD? Az egyiket viszik mint a cukrot!

Pénzcentrum
2007. november 23. 10:05

Karácsony előtt rendre felmerül a kérdés, hogy a lapos tévére váltóknak a plazma vagy az LCD technológia mellett éri meg letenni voksukat, mely kérdéskörrel kapcsolatban számos írásunk segítette már a döntéshozást.

A technológiák legfontosabb eltérései mellett érdemes azonban szemmel tartani azt is, hogy melyik irányba megy a piac, azaz melyik út lesz hosszútávon a nyerő. Erre meglehetősen erős indikációt ad, hogy a világelső LCD-gyártó Samsung 2,22 milliárd dolláros beruházást jelentett be, melynek keretében a nyolcadik generációs LCD gyártósorait bővíti, hogy termelése lépést tarthasson a keresletnövekedéssel.

Az új sorokon 46 és 52 inches képátmérőjű modelleket gyártanak majd, feltehetően 2008-tól. A Samsung nagyszabású tervei demonstrálják, hogy töretlenül bíznak az LCD panelek iránti kereslet hosszú távú növekedésében, mellyel egybevág, hogy a Sharp is pár hónapja jelentette be 3 milliárd dolláros beruházását, mely az első tizedik generációs LCD üzem felhúzására irányul.

Szakértői várakozások szerint az 50 inch képátmérőjű szegmens az elkövetkező 3 év során éves átlagban 65%-os növekedést produkálhat globálisan, ami azért bőven megalapozza az új gyártósorok bevetését.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2022. május 18. szerda
Erik, Alexandra
20. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2022
A jövő vállalata - Zöld az út a fenntarthatóság felé!
Portfolio Digital Transformation 2022
Szektorokon átívelő tudás a belső folyamatoktól a termékig!
Külföldi piacra lépés 2022
Ingyenes online konferencia hazai kkv-nak!
EZT OLVASTAD MÁR?