Karácsony előtt rendre felmerül a kérdés, hogy a lapos tévére váltóknak a plazma vagy az LCD technológia mellett éri meg letenni voksukat, mely kérdéskörrel kapcsolatban számos írásunk segítette már a döntéshozást.
A technológiák legfontosabb eltérései mellett érdemes azonban szemmel tartani azt is, hogy melyik irányba megy a piac, azaz melyik út lesz hosszútávon a nyerő. Erre meglehetősen erős indikációt ad, hogy a világelső LCD-gyártó Samsung 2,22 milliárd dolláros beruházást jelentett be, melynek keretében a nyolcadik generációs LCD gyártósorait bővíti, hogy termelése lépést tarthasson a keresletnövekedéssel.
Az új sorokon 46 és 52 inches képátmérőjű modelleket gyártanak majd, feltehetően 2008-tól. A Samsung nagyszabású tervei demonstrálják, hogy töretlenül bíznak az LCD panelek iránti kereslet hosszú távú növekedésében, mellyel egybevág, hogy a Sharp is pár hónapja jelentette be 3 milliárd dolláros beruházását, mely az első tizedik generációs LCD üzem felhúzására irányul.
Szakértői várakozások szerint az 50 inch képátmérőjű szegmens az elkövetkező 3 év során éves átlagban 65%-os növekedést produkálhat globálisan, ami azért bőven megalapozza az új gyártósorok bevetését.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








