A világ legnagyobb forgalmú tévégyártója, a Samsung a jövő heti Las Vegas-i elektronikai show-n mutatja be legújabb modelljeit, melyekről azonban már kiszivárogtak a legfontosabb részletek.
A cég tapasztalatai szerint világszerte rengetegen vannak, akik szeretnének nagyképernyős tévét, a plazmát viszont nem engedhetik meg maguknak, a hagyományos katódsugárcsöves készülékekre pedig már elavultnak tekintik. Az ő igényeiket is igyekszik kiszolgálni a koreai óriás, mely 50 és 60 inches képátmérővel új, az eddigieknél 30%-kal vékonyabb projektoros tévéket dob piacra. Az új modellek 30%-kal olcsóbbak plazma és LCD-s versenytársaiknál, valamint méreteikből adódóan már falra is akaszthatók.
Míg az emberek egyre nagyobb méretű LCD-panellel szerelt készülékeket vesznek, addig a Samsung nem mondott még le a plazmáról sem, sőt idén megduplázza plazmagyártó kapacitását. A cég várakozásai szerint a nagyobb méret szegmensében továbbra is a plazma lehet a meghatározó technológia, ezért idén kijönnek egy 80 inches modellel.
Bár az LG korábban jelezte, hogy olyan DVD-lejátszót dob a piacra, mely a HD-DVD és a Blue-Ray formátumot is tudja kezelni, ennek ellenére a Samsung nem tervez hasonlót, inkább kivárják, melyik szabvány nyeri a csatát.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








