Az évek óta tartó plazma-LCD párharc végét jelentheti, ha a filmstúdiók és játékgyártók piacra viszik első magas (1080 pixeles) felbontást igénylő termékeiket, ebben a szegmensben ugyanis egyértelműen az LCD televízióknál van az előny.
2007 a szakértők szerint a tévénézési szokások evolúciójának éve lesz: a televíziós adások közvetítésére képes mobiltelefonok és az Internetes televíziózás korában az első években várhatóan tovább élesedik majd a verseny a különböző technológiával működő slim tévék gyártói között.
Az utóbbi időben a mérleg mindenképpen az LCD tévék javára billent, főként a gyártók több milliárd, fejlesztésre fordított dollárjának köszönhetően. A DisplaySearch piackutató szerint az LCD értékesítésből származó árbevétel a 2006-os 85 százalékos forgalombővülés következtében elérte a 22,5 milliárd dollárt, a plazma készülékek 7,2 milliárd dolláros értékesítésével szemben.
Két évvel ezelőtt még kevesen számoltak azzal a jelenséggel, hogy az LCD tévét preferáló gyártók átvehetik a vezető szerepet a 40 inches vagyis 100 cm-nél nagyobb képátmérővel rendelkező televíziók piacán. A fejlesztéseknek köszönhetően azonban a gyártók lefaragták a közel 50 százalékos ártöbbletből adódó hátrányukat, miközben nagyobb jóval kedvezőbb feltételek mellett tudják megfelelni az 1080 pixeles felbontásra vonatkozó követelménynek.
Az 50 inches átmérőnél nagyobb kategóriában továbbra is tartja előnyét a plazma, a gyártási költségek közötti különbözet miatt, de sokat veszthet népszerűségéből a magas felbontást igénylő termékek megjelenésével, mert az 1080 pixeles felbontás elérése jelentős mértékben megnöveli majd a gyártási költségeket és ezzel együtt természetesen a bolti árat is.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A kor kihívásainak való megfelelésre való törekvés jegyében mind a japán, mind a koreai televízió gyártók a termelési erőforrások gyors bővítésébe kezdtek, s további milliárdokat különítettek el fejlesztésre.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








