Az MBH Bank már 2025 decemberére teljesítette a törvényben előírt ATM-telepítési kötelezettségét.
Kvíz: Ezeket a történelmi évszámokat kőkeményen bevasalták rajtunk - emlékszel még rájuk?
Mikor volt a nándorfehérvári diadal, a Budai Nagy Antal által szervezett erdélyi parasztfelkelés, a visegrádi királytalálkozó vagy a mohácsi csata? Mikor volt az augsburgi vereség, avagy a magyarság nyugati kalandozásainak a vége? Melyik évben koronázta magyar királlyá az esztergomi érsek Hunyadi Mátyást? Régen volt a történelem óra, azonban ezeket a fontos magyar történelmi eseményeket mindannyian megjegyeztük – ha úgy érzed még most is naprakész a tudásod, töltsd ki a Pénzcentrum évszám kvízét és áruld el nekünk, mire emlékszel az iskolából!
Kvíz: Ezeket az történelmi évszámokat kőkeményen bevasalták rajtunk - emlékszel még rájuk?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








