A mesterséges intelligencia már nem trend, hanem kényszerű alkalmazkodás a magyar HR-piacon.
A legnagyobb közösségi oldalon szúrtuk ki, hogy több budapesti áruházába is részmunkaidős boltosokat keres az Aldi. A leendő alkalmazottaknak heti 25, 30, illetve 35 órás műszakokat kínál a diszkont, amiért bruttó 170-238 ezres fizetést adnának.
Az ágazatokon átívelő magyarországi munkaerőhiány egyik kézzel fogható következménye, hogy a vállalatoknak szabályszerűen versengeniük kell a jó minőségű munkavállalókért. Nem meglepő tehát, hogy egyre több munkáltató dönt úgy, hogy a fizetést és az egyéb juttatási csomagot kendőzetlenül feltünteti a hirdetményében.
Legutóbb például arról számoltunk be, hogy az Aldi kezdő raktárosokat keresett biatorbágyi raktárába 6, illetve 4 órás műszakra brutttó 204 és 136 ezer forintért. Az október végi hirdetés után most decemberben újra kiszúrtuk a diszkont legfrissebb hirdetését, melyben három budapesti áruházba keresnek bolti eladókat.

Az álláshirdetés szerint a leendő eladók feladatai közé tartoznak az árupakolás, a kasszázás, a helyben sütött pékáruk megsütése és a takarítás. Mindezért a diszkont a következő juttatási csomagokat kínálja:
- heti 25 órás műszakban bruttó 170 168 Ft kezdő fizetés + havi nettó 5 208 Ft cafeteria rendszer keretében, + havi 3 500 Ft Erzsébet-utalvány Plusz kártyán
- heti 30 órás műszakban bruttó 204 202 Ft kezdő fizetés + havi nettó 6 250 Ft cafeteria rendszer keretében, + havi 4 000 Ft Erzsébet-utalvány Plusz kártyán
- heti 35 órás műszakban bruttó 238 235 Ft kezdő fizetés + havi nettó 7 291 Ft cafeteria rendszer keretében, + havi 4 500 Ft Erzsébet-utalvány Plusz kártyán
Valamint munkába járás költségének térítése; egyéb ingyenes juttatások; a munkatársak az üzletvezető által elkészített beosztásuknak megfelelően a hét bármely munkanapján délelőttös, vagy délutános műszakokban, naponta váltakozó munkarendekben dolgoznak a nyitvatartási idő szerint; összetartó, stabil csapat, jó hangulat, megértő vezetőség.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A munka megkezdése a hirdetés szerint azonnal lehetséges, a munkavégzés helyszínei pedig a következők:
- 1081. Budapest, Rákóczi út 65.
- 1054. Budapest, Báthory u. 8.
- 1053. Budapest, Kossuth Lajos u. 13.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








