A szakszervezet szerint legalább 118 ember biztosan távozott, miközben a cég nyereséges évet zárhatott.
Az osztrák minisztériumi adatok szerint az ingázó magyar munkavállalók száma a 2020-as 39,8 ezerről 2022-re átlagosan 49,3 ezerre emelkedett. A legfrissebb, 2021-re vonatkozó uniós adatbázis szerint a nyugat-magyarországiak ingázása európai szinten is kiemelkedő, a magyar ingázók száma és aránya a többi kelet-közép-európai országhoz képest is kimagasló.
Két év alatt negyedével nőtt az Ausztriába ingázó magyarok száma, ma már minden századik magyar munkavállaló a nyugati szomszédunknál dolgozik - írja a G7. A KSH által mért 99 ezer külföldön dolgozó, de itthon lakó magyar felét az osztrák munkahelyre járók teszik ki.
A Nyugat-Dunántúlt két Svájccal határos francia régió (Elzász és Franche-Comté) és az ausztriai Vorallberg követi – ezeknél is a magas fizetések és az adózási előnyök jelentik a fő vonzerőt az unión kívüli országban a munkavállalásra. A keleti tagállamok közül Románia került fel még a toplistára, de a Jászvásár központú Észak-Kelet régióból nem a szomszédos Moldovába vagy Ukrajnába járnak sokan dolgozni, hanem a tehetősebb uniós országokba.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








