Az ajándékozás nem minden esetben jár adómentességgel, ezért különösen fontos tisztában lenni az ajándékok adózási szabályaival.
Az áruházlánc hosszú évek óta azon dolgozik, hogy ne csak a vásárlók, de az álláskeresők körében is az első és egyben legjobb választás legyen a Lidl. Ennek érdekében a versenyképes bérek mellett számos egyéb juttatást is biztosít munkavállalói számára.
„Vállalatunk az elmúlt egy év során jelentős mértékben, több mint 1200 fővel bővítette munkavállalói létszámát, vagyis immár több mint 8500 fő számára nyújtunk biztos megélhetést. A 2022-es gazdasági év során az inflációt meghaladó mértékű béremelés eredményeként, több mint 52 milliárd forintot fordítunk bérköltségre – mondta Tőzsér Judit, az áruházlánc vállalati kommunikációs vezetője.
A boltlánc dolgozóinak juttatási csomag kiemelt eleme a cég nagyértékű egészségbiztosítási programja, mely országszerte magánklinikai környezetben nyújt komplex egészségügyi szolgáltatást. A programnak köszönhetően minden munkavállaló ingyenesen jogosult többek között járóbeteg-ellátásra, laborvizsgálatokra, diagnosztikai vizsgálatokra, gyógykezelésekre és ambuláns műtétekre is. Emellett az alkalmazottak minden hónapban Lidl étkezési kártyájukra kapnak támogatást, melynek összege 8 órás munkavállaló esetén bruttó 37.856 Ft.
A diszkontlánc a dolgozók tömegközlekedéssel történő munkába járási költségét is 100%-ban téríti, mely meghaladja a törvényben előírt mértéket. Továbbá a munkavállalóknak egy akár 50% kedvezményt nyújtó kedvezményprogram is rendelkezésükre áll, amit többek között telekommunikációs, turisztikai, sport vagy szabadidős szolgáltatásokra vehetnek igénybe, de számos egyéb juttatásban is részesülhetnek.
Az áruházlánc mindemellett folyamatos fejlődési és előrelépési lehetőséget is biztosít. Munkavállalóit rendszeresen fejleszti, a kötelező oktatásokon kívül szakmai és soft kompetenciák fejlesztésére irányuló képzéseket is tartanak. A Lidl Magyarországot 2022 januárjában a rangos nemzetközi, Top Employer elismeréssel jutalmazták.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








