A francia munkaügyi bíróság 60 millió eurós kifizetésre kötelezte a Paris Saint-Germaint Kylian Mbappé javára elmaradt fizetés és bónuszok miatt.
2020-ban is két alkalommal emeli, összesen 3,8 milliárd forintot fektet a kiskereskedelmi dolgozók bérfejlesztésére a Tesco-Global Áruházak Zrt. a szakszervezetekkel kötött megállapodása értelmében. Az áruházlánc emellett több mint 4 milliárd forintot fordít juttatási csomagokra.
A Tesco és a szakszervezetek közötti megállapodás értelmében a legalacsonyabb elérhető bércsomag (alapbér, átlagos pótlékok) a cafetériával együtt 2020. március - augusztus között 275 ezer forint lesz, majd 2020. szeptember és 2021. február 28. között 289 ezer forintra emelkedik. Fontos, hogy ezek bruttó értékek, a nettó egyénenként eltérő lehet az adókedvezményektől és a pótlékoktól függően.
A mostani emeléssel együtt a Tesco az elmúlt két évben több mint 7,3 milliárd forintot fektetett a munkatársak bérének növelésébe. "Azon dolgozunk, hogy a Tesco olyan munkahely legyen, ami folyamatos fejlődést kínál munkatársainak, rugalmas munkavégzési lehetőségek mellett. Örülök, hogy a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete és a Kereskedelmi Dolgozók Független Szakszervezete is partnerünk mindebben, és hogy a bértárgyalásokon idén is olyan párbeszédet tudtunk folytatni, ahol a felek a munkatársak érdekeit és a fenntartható üzleti működés biztosítását tartották szem előtt" - mondta Pártos Zsolt, a Tesco Magyarország ügyvezető igazgatója.
A vállalat emellett évi összesen több mint 4 milliárd forintos csomag keretében egyebek között díjazza a jubiláló munkatársakat, babacsomaggal köszönti a friss szülőket, beiskolázási támogatást és extra szabadnapot nyújt az iskolások szüleinek, nyári tábort szervez tescós gyerekeknek.
A béremelések mellett aktívan támogatja a munkatársak szakmai fejlődését, sőt karriercéljait is az Akadémia ingyenes, munkaidőben végezhető kurzusain, OKJ-s és államilag elismert más képesítést adó tanfolyamain.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








