A szakszervezet szerint legalább 118 ember biztosan távozott, miközben a cég nyereséges évet zárhatott.
Tízszer annyi halálos munkahelyi baleset történik a kkv-knál, mint a nagy cégeknél - írja a Népszava.
A szakszervezeti érdekszféra jelentősen visszaszorult a magyar kis -és középvállatoknál, ennek egyik leglátványosabb nyoma - szakértők szerint - pedig az lett, hogy az elmúlt években sokszorosára növekedtek a munkahelyi balestek ebben a szférában.
Míg 2011-ben mintegy 17 ezer baleset érte munka közben a dolgozókat, addig tavaly már több mint 23 ezer. Ezen belül is csaknem háromszor annyi munkahelyi baleset történik a kis- és középvállalkozásoknál (kkv), mint a nagyvállalatoknál.
Ez a nagymértékű különbség, Kondor Norbert, a Vasutas Szakszervezet szakértője szirnt arra is visszavezethető, hogy a kkv-szektorban gyakorlatilag nincsenek jelen a szakszervezetek. A nagyvállalatoknál viszont erős az érdekvédelem, és a kötelező foglakozás-egészségügyi ellátás keretében különböző szűréseket, diagnosztikai, egészségmegőrző programokat is biztosítanak dolgozóiknak.
- tette hozzá.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








