Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
Tegnap jelentette be a szlovák kormányfő és a munkaügyi miniszter, hogy jövőre 480 euróra, nagyjából 149 200 forintra emelkedik a minimálbér összege - írja az MTI.
A szlovák miniszterelnök és tárcavezető aláírta a rendeletet, miszerint januártól 10,34 százalékkal megemelik a jelenlegi 435 eurós minimálbért, így 480 euró lesz. A minimális órabér pedig 2,75 euróra nő. A rendeletre azért volt szükség, mert a munkavállalók és a munkaadók képviseletei nem tudták rendezni a bérek körüli vitákat. Fico elmondta: az országban a munkanélküliség az eddigi legalacsonyabb szinten van, és a minimálbér emelése nyomást gyakorol majd az ágazati bérek emelkedésére is. Hozzátette, nem lát okot arra, hogy 2019-ben, miért ne léphetné át az 500 eurós határt a minimálbér összege.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








