Budapest turisztikai vonzerejét elsősorban a város épített öröksége, kulturális kínálata és gasztronómiája határozza meg, nem pedig a prémium kategóriás üzletek száma.
Magyarországon jelentős pénzjutalmat kap az, aki hazánk színeiben világ- vagy Európa-bajnokságon érmes helyezést ére el. A Pénzcentrum annak járt utána, hogy a hatályos jogszabályok alapján mitől függ, hogy ki, mennyit kap, továbbá, hogy mennyi marad a jutalomból a sportolók zsebében.
A magyar állam fontosnak tartja, hogy jutalmazza azokat a sportolókat, akik nemzetközi versenyeken jó eredményt érnek el. Az olimpiai bajnokok győzelmi prémiumot és életük végéig járó életjáradékot is kapnak, az Európa- és világbajnokságokon jól szereplő sportolók azonban csak egyszeri eredményességi jutalmat.
Azt, hogy kinek, mennyi pénz jár, a 200/2013. (VI. 13.) Kormányrendelet szabályozza, mely az "egyes kimagasló sporteredmények állami jutalmáról" szól.
A pontos összeget az alapján határozzák meg, hogy
- milyen érmet nyert a versenyző (az első három helyezés alatt nem jár pénz),
- Euróba- vagy világbajnokságon vett részt,
- eredményét egyénileg, párban vagy csapatban érte el,
- felnőtt- vagy utánpótláskorú versenyen vett részt, továbbá, hogy
- milyen gyakran rendezik meg az adott világversenyt.
FINA vizes VB-t minden második évben rendeznek, s mivel felnőtt versenyről van szó, a következő eredményességi prémium vonatkozik a budapesti rendezvényen résztvevőkre:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Ebből tehát gyorsan kiszámolható, hogy Cseh Laci 200 méter pillangón 1 875 000 forintot nyert, Hosszú Katinka pedig 200 méter vegyesen állhatott fel a dobogó legfelső fokára, neki 2 500 000 forint üti a markát.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








