Karácsonyi nagyinterjúnkban Szilágyi Áronnal nem a vívásról beszélgettünk, hanem mindarról, ami mögötte van.
Magyarországon végzik a legnagyobb örömmel munkájukat az értékesítéssel foglalkozó, illetve a szolgáltató iparban dolgozó munkavállalók Európában, a második és harmadik helyet Lengyelország és Litvánia szerezte meg - derül ki egy friss kutatásból. A világ legnagyobb próbavásárlásokkal foglalkozó cégeket tömörítő szervezete (Mystery Shopping Providers Association - MSPA) tette közzé a 2016 első negyedévére vonatkozó Net Happiness felmérés adatait. A kutatás azt vizsgálja, mennyire szolgálja ki örömmel a munkatárs a vásárlót.
Az MSPA Europe Net Happiness Score (NHS) felmérésében a legjobb eredményt idén Magyarország érte el 60 ponttal, mögöttünk a lengyelek és litvánok végeztek 55 és 51 ponttal. Az eredmények azonban egész Európában pozitív tartományban vannak.

Az egyes ágazatokat vizsgálva az egészségmegőrző és szépségápolási (Health & Beauty) szektorban voltak a legboldogabbak a munkavállalók Európa szerte az év első negyedévében (64 pont), de nem sokkal lemaradva a pénzügyi szektor (53 pont) és a szabadidő ágazat (51 pont) is az élen végzett.
- hangsúlyozta Mózes István, a ClientFirst Consulting ügyvezetője, az MSPA Europe Igazgatóságának tagja.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








