A közép- és kelet-európai bevándorlók száma egyre csökken Nagy-Britanniában - derült ki a legfrissebb statisztikákból.
A brit nemzeti statisztikai hivatal előzetes adatai szerint az országba érkező kelet- és közép-európai munkavállalók száma egyharmadával esett vissza a tavaly júniust megelőző egy évben. (Hogy nyolc hónap alatt miért csak a nem végleges adatokig jutottak el, rejtély - a Szerk.) A 2004-ben csatlakozott uniós tagállamokból 68 ezer fő érkezett ez idő alatt, míg a megelőző 12 hónapban a számuk még elért a százezret - írta a BBC.
A hivatalos adatok szerint tavaly június végéig kicsivel több mint félmillió dolgozó érkezett az országba, míg 370 ezer hagyta el, tehát a lakosság a bevándorlók miatt 147 ezer fővel nőtt. Jóval kevesebb a menedékkérők száma is, a 2009 végéig beérkezett 4 765 kérelem 30 százalékkal maradt el az egy évvel korábbi statisztikától. Az engedély nélkül az országban tartózkodók száma - akiket kitoloncoltak vagy önként elhagyták az országot - 64 750 volt tavaly, háromezerrel kevesebb, mint 2008-ban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








