Tiger Woods feje fölött kezdenek összecsapni a hullámok, amit az is jelez, hogy a Gatorade után több másik szponzora is kihátrálni látszik mögüle.
Bár az évi hétmillió dolláros reklámszerződéssel bíró Gillette hivatalosan még nem bontott szerződést a többszöri házasságtöréssel vádolt Woodsszal, egyelőre nem ad neki több szerepet a marketingkampányaiban. "Tiger igyekszik visszavonulni a nyilvánosság szeme elől, mi pedig támogatjuk a magányra való vágyódását azzal, hogy visszafogjuk szerepéz a marketingkapányainkban" - állt a némileg sántító Gillette sajtóközleményben.
A héten ezen kívül egy másik szponzora, a svájci Tag Heuer is kihátrált mögüle, amikor levette a boltjaiban a képével fémjelzett órareklámokat. Az amerikai AT&T telefontársaság szintén figyelmeztetett, hogy újrairathatják a szerződésüket Tiger Woodsszal. Egyedül az évi 20 millióval támogató Nike állt ki teljes mellszélességgel a sztár mellett.
De ez még nem minden. Tiger Woods számítások szerint csak az idén 10 millió dollárt veszíthet azzal, hogy nem indult el golfversenyeken, inkább a házasságát próbálta rendbe tenni. Ennél azonban több is veszhet, Tiger és felesége Elin Nordegren házassága előtti szerződése ugyanis állítólag 200 millió dolláros kártérítést tartalmaz abban az esetben, ha Woods megcsalja a feleségét. Ezen kívül a golfsztár elveszítheti két gyermekének, a 10 éves Charlie-nak és a 18 hónapos Samnek a nevelési jogát, ugyanakkor tartásdíjat még kell fizetnie.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








