Tiger Woods feje fölött kezdenek összecsapni a hullámok, amit az is jelez, hogy a Gatorade után több másik szponzora is kihátrálni látszik mögüle.
Bár az évi hétmillió dolláros reklámszerződéssel bíró Gillette hivatalosan még nem bontott szerződést a többszöri házasságtöréssel vádolt Woodsszal, egyelőre nem ad neki több szerepet a marketingkampányaiban. "Tiger igyekszik visszavonulni a nyilvánosság szeme elől, mi pedig támogatjuk a magányra való vágyódását azzal, hogy visszafogjuk szerepéz a marketingkapányainkban" - állt a némileg sántító Gillette sajtóközleményben.
A héten ezen kívül egy másik szponzora, a svájci Tag Heuer is kihátrált mögüle, amikor levette a boltjaiban a képével fémjelzett órareklámokat. Az amerikai AT&T telefontársaság szintén figyelmeztetett, hogy újrairathatják a szerződésüket Tiger Woodsszal. Egyedül az évi 20 millióval támogató Nike állt ki teljes mellszélességgel a sztár mellett.
De ez még nem minden. Tiger Woods számítások szerint csak az idén 10 millió dollárt veszíthet azzal, hogy nem indult el golfversenyeken, inkább a házasságát próbálta rendbe tenni. Ennél azonban több is veszhet, Tiger és felesége Elin Nordegren házassága előtti szerződése ugyanis állítólag 200 millió dolláros kártérítést tartalmaz abban az esetben, ha Woods megcsalja a feleségét. Ezen kívül a golfsztár elveszítheti két gyermekének, a 10 éves Charlie-nak és a 18 hónapos Samnek a nevelési jogát, ugyanakkor tartásdíjat még kell fizetnie.
Forrnak az indulatok a diákbérek körül: valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak az idősebbeknél?
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Ismét őrizetbe vették Nicola Sturgeon volt skót miniszterelnök férjét
- Cserbenhagyásos, halálos baleset történt Budapesten
- A háború folytatódik, újabb 10 ezer ember menekült át a határon egyetlen nap alatt
- Elítélték a kegyeletsértő netes zaklatót
- "Bejelzett" az iráni légvédelem
- Lázár János: nem kis sebet ütött a Fideszen a kegyelmi ügy