A 2007-es Legjobb munkahely felmérés nem csak a vállalatok jó és rossz tulajdonságaira mutattak rá, de az is kiderült, hogy a főnök és a dolgozó véleménye a legtöbb kérdésben élesen eltér. A menedzserek között 10-ből 6-an gondolják, hogy az előléptetések a munkateljesítmény alapján történnek, bár ezzel a dolgozók már mindössze csak harmada ért egyet - írja a Világgazdaság.
A véleménykülönbséget mutatja az is, hogy miközben a felső vezetés a nyílt kommunikációra törekszik, a dolgozók nem úgy látják, hogy megfelelően lennének tájékoztatva a céget érintő fontosabb kérdésekről. Emellett erős kétségeik vannak afelől is, hogy a vezetők tekintetében valóban a dolgozó az első és a legfontosabb értéke a cégnek.
Messze áll egymástól a két vélemény a vállalat munkaerő-piaci képének megítélése, a cég által biztosított munkaeszközök és a szakmai fejlődési lehetőségek tekintetében is. Van azért olyan terület is, ahol egyetértenek a felek, tízből négyen tartják például hatékonynak a vállalati munkafolyamatokat is. Az önmegvalósítás tekintetében is megvan az egyetértés, a dolgozók és a vezetők fele tartja a munkáját olyannak, ahol meg tudja valósítani önmagát. A legjobb munkahelyeken ez 60 százalék körül mozog.
A Hewitt Kft. 2008-ban is meghirdette a legjobb munkahely pályázatot, amelyre május 31-ig jelentkezhetnek az 50 főnél nagyobb cégek, de feltétel, hogy már legalább 2 éve a Magyar piacon kell működniük...
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








