Átlagosan 11 százalékkal emelték a családi házak hirdetési árát a tulajdonosok egy év alatt, ami jóval alacsonyabb a lakások drágulásánál.
Több tízezer adós válhat ismét fizetőképessé, ha sikerül megállapodniuk a hitelező bankokkal. A pénzintézeteknek szeptember végéig volt idejük egyeztetést kezdeményezni - írja a Magyar Idők.
A napilap információi szerint a nem fizető ügyfeleket szerződésmódosítás miatt keresik meg, erre a piacfelügyeleti ajánlás értelmében volt lehetőség. Az ajánlást elfogadó hitelintézeteknek vállalniuk kellett, hogy többször is megpróbálnak kapcsolatba lépni az együttműködéstől korábban elzárkózó adósokkal.
Fülöp Zsuzsanna, a Magyar Nemzeti Bank (MNB) felügyeleti szóvivője a Magyar Időknek azt mondta, a bankok szeptemberig mintegy 70-75 ezer nem fizető ügyfél megkeresését tervezték. Az első, május és július közötti időszakban 32 ezer ügyfélt kerestek meg, ezekben az ügyekben már meg is kezdődött a fenntartható megoldások közös kidolgozása.
A jegybank az ajánlás alapján azt várja el, hogy még mielőtt a pénzügyi intézmények a késedelembe esett adósok jelzáloghitel-szerződéseit felmondanák, kíséreljék meg a kapcsolatfelvételt az adósokkal, kezessel, zálogkötelezettel.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


