Az MBH Bank közölte, hogy informatikai rendszereik korszerűsítése érdekében 2025. december 31. 22:00-tól 2026. január 04. 20:00 óráig egybefüggő bankszünnapot tartanak.
Az OTP és a K&H bizonyos ügyfelei nem kapják meg április 30-áig a devizahiteles elszámoló levelet, ugyanis az ő esetükben március 1-jénél később zárultak le a devizahiteles perek.
A bankok válaszaiból kiderül, hogy az OTP és a K&H egyes ügyfeleinek csak júniusban érkezik meg a levelük:
- reagálta elsőre a megkeresésünkre az OTP, később azonban azt is hozzátették, hogy:
az OTP-s ügyfelek többsége május 3-ig megkapja/megkapta az elszámoló levelét.
- közölte a K&H.
Amennyiben a levelet nem sikerül háznál, vagyis a címzés helyén kézbesíteni, akkor a kézbesítési kísérlet napját követően 10 munkanapig a posta a címhez tartozó illetékes letéti postán tartja a küldeményt. Ha a címzett ezt követően sem jelentkezik a küldeményért, akkor a posta visszaküldi a levelet a feladónak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








