A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) eljárást indított az City Taxival szemben a rádiós hirdetéseik miatt.
A Cofidis Magyarországi Fióktelepe március 19-ével felfüggesztette minden fogyasztási hitelezéssel kapcsolatos tevékenységét. Ez alól kivételt képeznek az olyan áru- és autóhitel és pénzügyi lízing termékek, amelyek már most megfelelnek a tegnapi nappal érvénybe lépett kormányrendeletnek, vagyis THM-ük 5,9 százalék vagy az alatti. A banknál a meglévő ügyfelek kiszolgálása folyamatos, beleértve a törlesztési moratóriummal kapcsolatos lehetőségekről és tudnivalókról szóló tájékoztatást is. A vállalatnál az új rendelkezéseknek megfelelő termékek kialakítása folyamatban van. Ezek piacra kerüléséig a cég továbbra is biztonságos, digitális, otthonról könnyedén elérhető csatornáin szolgálja ki meglévő lakossági ügyfeleit.
A törlesztési moratórium, mint lehetőség: információk a hiteltörlesztések felfüggesztéséről
A kormányrendelet 1 § (1) bekezdése, illetve az MNB által március 19-én kiadott hivatalos sajtközlemény értelmében a törlesztési moratórium ideje alatt a hitelekhez tartozó kamatszámítás nem áll le, tehát a moratórium után meg kell fizetni a kamatokat is. A moratórium lejártával a meg nem fizetett törlesztőrészleteket a vállalat ügyfeleinek teljesíteniük kell. Valamennyi ügyfélnek joga és lehetősége van az eredeti szerződési feltételek szerint folytatni a hitelük törlesztését. Ennek jelzésére a Cofidis nyilatkozati lehetőséget biztosít, amely a jövőben visszavonható. A nyilatkozati minta szövegének kidolgozása folyamatban van. A közzétételről további tájékoztatást fog kiadni a vállalat - írják a közleményükben.
Ügyintézés otthonról, digitálisan, biztonságban
A vállalat javasolja, hogy az ügyfelek használják az online ügyintézési módokat a befizetésekhez; az átutalást, a csoportos beszedést és az online fizetési linket. A meglévő postai csekkekkel a járványügyi helyzetre való tekintettel semmiképp ne keressék fel a postákat, azokat rendezzék inkább átutalással. Az ügyfélszolgálat pénzügyi szakértői rendelkezésre állnak többféle csatornán is - telefonon, emailen vagy videó chat formájában - melyek mindegyike távolból elérhető, de személyes segítséget jelent. A következő időszakban a Cofidis számol megnövekedett számban érkező kérdésekre, így a korábbinál magasabb létszámú telefonos ügyfélszolgálat áll az ügyfelek rendelkezésére.
Személyes ügyfélszolgálati látogatás helyett
A Cofidis a járványhelyzetre való tekintettel kéri az ügyfeleit, hogy mellőzzék a személyes ügyfélszolgálat felkeresését. Hiteleiket érintő kérdésekkel kapcsolatban elsősorban telefonon vagy emailen érdeklődjenek saját maguk és a vállalat munkatársai egészségének védelme érdekében. Éppen ezért a cég óvintézkedéseket vezetett be ezen a héten a személyes ügyfélszolgálatán. A nyitvatartási idő hétköznap 15:00óráig módosult, a fokozott higiénia érdekében kézfertőtlenítő került az ügyféltérbe, korlátozások léptek életbe az egy időben bent tartózkodók létszámát illetően, illetve az ügyintézők és az ügyfelek közötti megfelelő fizikai távolság is szabályozva lett. A Cofidis naprakész információkkal tájékozódási lehetőséget biztosít az elkövetkező időszakban a vállalat weboldalán és FB oldalán, ill. sajtóban kiadott közleményein keresztül.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Turisztikai versenyképességet erősítő támogatási program indul
- Átadták a megújult siófoki vízszint-szabályozó zsilipet, szerdától látogatható is - képek
- Nyártól már hat kínai nagyvárosba repülhetünk Budapestről
- Vizsgálják a nonstop tőzsdézés lehetőségét
- Megvan a Fidesz–KDNP fővárosi listája, több meglepő névvel
- Fegyverkereskedőket fogtak el Magyarországon és Szlovákiában - videó