A PayPal már eddig is 30 milliárd dollárnyi hitelt adott ki, most saját bankkal gyorsítaná tovább a növekedést.
Nagy változásokat jelentett be a Cofidis. A pénzintézet eddig is úttörő volt a videós azonosítás bevezetésével 2017 októberében, 2018 novemberében pedig elindította új fejlesztését, amellyel leegyszerűsíti a folyamatot és megnyitja a lehetőséget, hogy az ügyfelek a teljes hiteligénylést digitálisan végezhessék el. Az elektronikus aláírás jelenleg bevezető szakaszban tart.
A Cofidis Magyarország 2017 őszén elsőként vezetett be online videós azonosítást személyi kölcsön termékeihez, amellyel jelentősen lerövidítette az igényléstől az utalásig terjedő átfutási időt, ami pozitív bírálat esetén akár 24 órán belül megtörténhet -írja közleményében a pénzintézet. A szolgáltatás népszerűségét jelzi, hogy az elmúlt egy évben már az ügyfelek 30 százaléka igényelte ezt a lehetőséget, és az igénylők kétharmada sikeresen be is fejezte az online azonosítást. A most folyamatban levő újítást lehetőv teszi majd, hogy a teljes hiteligénylés digitálisan történjen.
>>>Pénzre van szükséged? Használd személyi kölcsön kalkulátorunkat!<<<
2018 november elején a pénzintézet újabb mérföldkőhöz érkezett, és elindította az elektronikus aláírás bevezetését. A megoldás segítségével az aláíró személynek nem szükséges személyesen aláírnia dokumentumait, elegendő az SMS-ben kapott kódot használnia. Így mostantól a hiteligénylés teljes folyamata elvégezhető elektronikusan a cég mobil applikációján keresztül. A videós azonosítással egybekötött elektronikus aláírás minden terméknél elérhető, meglévő, valamint új, bármilyen banki ügyfél számára és nem függ az igényelt hitelösszeg mértékétől. A szolgáltatás éles tesztelése a Cofidisnél november elején indult, de már ez alatt a rövid időszak alatt is a vártnál magasabb számban vették igénybe.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








