Zöld Lendület Hitelprogram néven, új, átfogó finanszírozási lehetőség érhető el a Magyar Fejlesztési Banknál (MFB).
Új hitelakcióval jelentkezett a Raiffeisen Bank augusztus legelején. A Bank360.hu szakértői szerint a bank személyi kölcsönének árazása kifejezetten kedvező lett az adott jövedelemsávban.
Belobbantotta az augusztust a Raiffeisen Bank friss személyi kölcsön akciójával - tájékoztatta a Pénzcentrumot a Bank360.hu pénzügyi szakportál. A bank a 100 000 - 250 000 forintos igazolt havi nettó jövedelmi sávban rukkolt elő olyan árazással, amivel személyi kölcsöne nagyon könnyen válhat lakossági kedvenccé.
A kölcsön kamatkedvezményéhez gyakorlatilag semmit nem ír elő a bank. Az akció új ügyfelek számára érhető el, a legnagyobb kedvezményhez pedig 1 millió forint feletti kölcsönösszeget kell igényelnünk és nettó 250 000 forintos jövedelmet kell tudnunk igazolni, de már 100 000 forintos nettó jövedelemtől, kölcsönösszeg meghatározása nélkül is kedvező az ajánlat. Azaz sem a jövedelmet nem kell átutalni, sem az aktív tranzaktálást nem várja el a bank. A Bank360 személyi kölcsön kalkulátorának összehasonlítása alapján így most a Raiffeisen kölcsöne a legjobb ajánlat ebben jövedelmi sávban, ha nem akarjuk a jövedelmünket a kiválasztott bankba utalni. 250 000 forintos nettó jövedelem esetén a kölcsön THM-e 9 százalék, míg 100 000 forintos jövedelemtől 12,3 százalék.
A Raiffeisen meglévő akcióival is csökkenthetjük a kamatot, ha nem vagyunk új ügyfelek: továbbra is él az aktív számlahasználathoz kötött 3 százalékos ügyleti kamatkedvezmény, aminek feltétele a rendszeres havi jóváírás a banknál vezetett számlán, illetve aktív számlahasználat, ami ebben az esetben négy tranzakciót jelent, ami lehet átutalás, csoportos beszedési megbízás vagy bankkártyás készpénzfelvétel, illetve vásárlás kártyával.
Jövedelemhez kötött akcióval is kombinálhatjuk a Raiffeisen ajánlatát: 400 000 forintos nettó jövedelem felett és 3 millió forintos kölcsönösszegig további 7,5 százalék kedvezményt kapunk az ügyleti kamatból. A legjobban akkor járunk, ha az aktív számlahasználathoz kötött kedvezményt és a jövedelemhez kötött kedvezményt is kihasználjuk, ekkor a kedvezményes kamat 7,4 százalék, a THM pedig 8,4 százalék.
A Raiffeisen augusztusi akcióját új ügyfelek használhatják ki, azaz azok, akiknek július 24-én nem volt a banknál lakossági bankszámlája és a kölcsön igénylésekor nincs Raiffeisen lakáshitele. A kedvezmény mától érvényes és szeptember 28-ig tart.
A Bank360 szakértői ugyanakkor azt tanácsolják: bármennyire is szimpatikus egy kedvezmény, mindenképp szánjunk elég időt arra, hogy megismerjük a hitelt és annak díjait. Ebben segíthet a személyi kölcsön kalkulátor is.
(x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








