Miközben a vendéglátásban elmarad az év végi fellendülés, a prémium élelmiszerek és ajándékmegoldások iránt soha nem látott kereslet alakult ki.
Törökbálintról a biatorbágyi Tulipán Parkba költöztette át külső árukiadó raktárát a budaörsi IKEA - tudta meg a Pénzcentrum.
Törökbálintról Biatorbágyra költöztette át külső árukiadó raktárát az IKEA; a svéd bútoróriás több mint 5200 négyzetméter raktár, illetve több mint 650 négyzetméter iroda és ügyfélfogadó területet vett bérbe a Tulipán Parkban - olvasható a Cushman & Wakefield ingatlantanácsadó cég közleményében.
Az IKEA 2015 novemberében költözött be az új létesítménybe, mely Budaörs közvetlen vonzáskörzetében helyezkedik el, közel van az áruházhoz, ami fontos szempont volt a cég ingatlan politikája szerint. A Tulipán Park Budapest nyugati részén terül el, az M0-ás és M1-es autópályák kereszteződésénél, de a létesítmény kiválóan látható az 1-es számú főútról is.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








