Zöld Lendület Hitelprogram néven, új, átfogó finanszírozási lehetőség érhető el a Magyar Fejlesztési Banknál (MFB).
Kevesebb mint egy hónapjuk van hátra a Diákhitel igénylőknek arra, hogy a leghamarabbi időpontban megkapják a kölcsönüket. Hogyan és hol igénylehető a Diákhitel?
Kedvező kamattal újra igényelhető mind a szabad, mind a kötött felhasználású Diákhitel. A 4,9 százalékos kamatú Diákhitel1 felhasználásáról a hiteligénylő dönthet, a fix 2 százalékos Diákhitel2 kizárólag a képzési díj kiegyenlítésére fordítható.
A felvehető hitelösszegek változatlanok: a szabad felhasználású Diákhitel1 esetében képzési formától függetlenül, havonta 15, 21, 25, 30, 40, maximum 50 ezer forint igényelhető, a kötött felhasználású Diákhitel2 felvehető maximuma az igénylő képzési költségének összege. Azok a diákok, akik az első hiteligénylési határidőig, szeptember 15-éig leadják hitelkérelmüket, október 15-én juthatnak hozzá a megigényelt összeghez, amely a Diákhitel1 esetében az igénylők bankszámlájára, a Diákhitel2 esetében közvetlenül a felsőoktatási intézményhez érkezik meg.
A hallgatói hitelrendszerről szóló kormányrendelet év eleji módosításának eredményeképpen a jogosultak köre, valamint a jogosultsági idő is bővült. Fontos változás, hogy már 40 éves korig lehet kérni és folyósítani a diákhiteleket, 10 félév helyett akár már 11 félévre is.
Az igénylést az egyetemek és főiskolák elektronikus tanulmányi rendszereinek hallgatói felületéről célszerű elindítani, így az adatlap helyben, a felsőoktatási intézmény Tanulmányi Osztályán kinyomtatható és le is adható. A nyomtatvány kitöltésére a Diákhitel internetes hitelügyintézési felületén, a Diákhitel Direkten is lehetőség van. A hallgatókat mind a KÖKI Ter
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








