Meglehetősen nagy felháborodással fogadták a Pénzcentrum.hu olvasói azt a hírt, mely szerint "Összefogás az államadósság ellen" nevet viselő alapot hozott létre szerdai ülésén a kormány, egy győri társadalmi kezdeményezés nyomán. Most Te is szavazhatsz: mennyit adnál/adsz bele az államadósságba?
Mint arról beszámoltunk, a kormány felkérte a nemzetgazdasági minisztert, hogy olyan törvénymódosításokra készítsen javaslatot, amelyek lehetővé teszik: az adakozó magánszemélyek és vállalatok a személyi jövedelemadójukból, illetve a társasági adó alapjukból leírhassák a befizetett összeg bizonyos hányadát.
Szijjártó a szerdai ülés után közölte: az alapot 1 millió forint induló tőkével Rédly Elemér győri katolikus plébános indítja. Az alapba bármely vállalat és magánszemély befizethet, ha fontosnak tartja az államadósság elleni harcot, és úgy gondolja, hogy saját forrásaiból is hozzájárul ehhez. Az alapba befizetett összegek teljes egészében a Nyugdíjreform és Államadósság-csökkentő Alapba bevételét gazdagítják.
Szijjártó Péter szerint az összefogás azt bizonyítja, hogy a kormány nincs egyedül az államadósság elleni harcban.
Te mennyit adnál az alapba?
A hír nagy felháborodást váltott ki a Pénzcentrum.hu olvasói körében - legalább is ez derül ki az elmúlt órákban érkezett több tucatnyi fórumhozzászólásból. Ezért most olvasóinkat kérdezzük, hogy kiderüljön a - szigorúan nem reprezentatív - igazság.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Ha esetleg úgy gondolod, hogy mégsem ebben a formában vennél részt az államadósság elleni harcban, mi a legfőbb indokod? Több választ is megadhatsz!
Természetesen továbbra is várjuk olvasóink véleményét Fórumunkban,Facebook-oldalunkon, illetve a penzcentrum@penzcentrum.hu címen.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








