A lakosság körében egyre többen kezelik pénzügyeiket az interneten keresztül. A trendet a legnagyobb magyarországi bank online bankoló ügyfeleinek száma is követi: 4 év alatt megduplázódott a szerződött ügyfelek száma, míg a pénzmozgást generáló tranzakciók 2,5-szeresére nőttek.
A Magyar Nemzeti Bank kimutatása alapján az elmúlt egy év alatt 30%-kal növekedett a magyarországi belföldi online tranzakciók értéke. Ez a tendencia is jelzi, a bankhasználók egyre jobban bíznak az elektronikus banki szolgáltatásokban. "Az OTP internetbankja négy év alatt megduplázta ügyfelei számát: a 2006. évi 500 ezres szerződésszámhoz képest az elmúlt napokban már az egymilliomodik ügyfelünk igényelt online banki elérést" - közölte Forrai Péter, az OTP Elektronikus Banki Igazgatóságának vezetője.
Ez azt jelenti, hogy a körülbelül 2,5 millió hazai online bankoló 40 százaléka az OTP Bank virtuális felületét használja. 2010-ben a hitelintézetnél az aktív internetbanki tranzakciók száma átlagban elérte a havi másfél milliót, amely közel 2,5-szerese a 2006. évi átlagos havi értéknek.
Az ügyvezető igazgató elmondta, hogy az ügyfelek nagy része az 5 legnépszerűbb banki alapműveletre használja az online felületet, az OTP Banknál elérhető több mint 100 funkció közül. A legnépszerűbb tranzakció - a lekérdezéseken túlmenően - az eseti forintátutalás, a mobilfeltöltés és a betétlekötés. Ezeken túl kedvelt tranzakciók a tőzsdei műveletek, az autópálya-matrica vásárlása, a lakossági ügyfelek körében a folyószámlahitel-keret igénylése, és a vállalati-vállalkozói körben a hiteles elektronikus kivonat lekérése is.
"A piac, a technológia fejlődésével természetesen mi is igyekszünk lépést tartani, Magyarországon egyedülálló internetbanki funkciókat vezettünk be, amelyek segítségével ma már nem csak a hagyományos tranzakciók végezhetők online banki felületen. Legújabb fejlesztésünknek köszönhetően a mobiltelefonon internetező ügyfeleink ma már egy könnyebben kezelhető felületen keresztül érhetik el internet bankunkat" - mondta Forrai Péter.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Letartóztattak egy borsodi polgármestert
- Bulgáriában újabb előre hozott parlamenti választásokat tartanak
- Kiderült, mikortól és mennyiért lehet megvenni az egynapos autópálya-matricát
- Napokon belül diplomáciai képviseletet nyit Magyarország Tanzániában
- A motorosokra is rászálltak az osztrák rendőrök
- Meghalt egy ember az ökörítófülpösi szociális intézményben