A temetést követően alábbhagyott a Jackson-láz Amerikában, ahol azonban nem sokáig hagyják nyugodni a sztárokat. Ezúttal Elvis Presley-t vették elő, akinek a nevével egy hitelkártya-sorozatot népszerűsítenek.
Forrás: Cardtrak
A képen látható Elvis Presley Visa hitelkártyán az énekes egy ritka fotója található, amint a Graceland-i háza előtt pózol. A sorozatot az ősz folyamán öt különböző Elvis fotóval bocsátják ki, a rajongók ezek közül választhatnak majd.
A hitelkártya igénylői támogatják az 1984-ben létrehozott Elvis Presley Jótékonysági Alapítványt, mely amellett, hogy ápolja a legenda emlékét, tovább folytatja Elvis nagylelkű és bőkezű közcélú szolgálatait.
Az Elvis Presley Visa Platinum hitelkártya birtokosai akár 15 %-os visszatérítést is elérhetnek, melyet a szerződött partnereknél válthatnak be különböző árucikkekre, de például repülőjegy vásárlására is felhasználható az így összegyűjtött összeg.
A kibocsátó elengedi a kártya első éves díját, valamint az első hat hónapra 0 %-os induló kamatot garantál a vásárlásokra és az egyéb kártyaműveletekre.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Három banknál válik elérhetővé az új otthonfelújítási támogatás
- Új, "akciós" jegytípus jelenik meg a BudapestGO-ban
- Az infláció szemmel látható emelésével "vádolja" a kormány az üzemanyagárakat
- Nagy durranás: régóta várt amerikai szuperfegyvert kaphatnak az ukránok
- Új világ jön itthon a kriptopiacon, már rengeteg ember érintett
- Itt a vége: elfogadta a brit parlament az illegális migráció sarokkövének számító törvényt