A jegybank szerepét betöltő Federal Reserve legfrissebb statisztikái a vártnál gyorsabb ütemben csökkent az amerikaiak folyószámlahitel és hitelkártya adóssága.
A kiigazított májusi és a frissen közzétett júniusi adatok szerint folytatódott az immár 10 hónapja tartó lefelé irányuló tendencia a folyószámlahitel és a hitelkártya adósságok tekintetében. A folyamat az év elején tapasztalt csökkenéshez képest lassult az elmúlt 2-3 hónapban, de fellendülésre a legoptimistább szakértők közül is csak kevesen számítanak.

Egy hónap alatt újabb 5,3 milliárd dollárral nyirbálták meg a hitelkereteket, ami nagyban a jövedelmi viszonyok kedvezőtlen változásának, részben a bankok óvatosabb hitelezési politikájának tudható be. A tavaly ősszel mért csúcshoz képest már több mint 56 milliárd dollárral csökkent az adósságállomány.
A legfrissebb adatok szerint június végén összesen 917 milliárd dollárral tartoztak az ügyfelek, ami éves szinten 6,8 %-os csökkenésnek felel meg. Egy hónappal korábban a szűkebb hitelkeret megújítások következtében 5,6 milliárd dollárral csökkent az állomány. Az összes lakossági tartozás közel 85 %-át a hitelkártyák teszik ki, a fennmaradó 15 %-ba tartoznak a népszerű bevásárló- és tankoló-kártyák is.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








