Bár a bankszektor mindenhol hatalmas veszteségeket a házhoz hozott kölcsöneiről ismert Provident Nagy-Britanniában 12 százalékkal növelte adózás előtti nyereségét, miközben új ügyfeleinek száma több mint kétszázezerrel gyarapodott.
A brit pénzügyi cég 128,8 millió font adózás előtti nyereségre tett szert 2008-ban, amiben benne foglaltatik a hitelkártya-kibocsátással foglalkozó Vanquis Bank 8 milliós adózás előtti eredménye is. Az ügyfelek száma 10,2 százalékkal 2,17 millióra nőtt, vagyis a tavalyi év folyamán több mint kétszázezer fővel növekedett az ügyfélkör.
A házhoz vitt hitelekből származó adózás előtti profit 2,1 százalékkal 126,1 millió fontra emelkedett, miközben a rossz hitelekre kivetett büntetések aránya 30,4 százalékra nőttek az egy évvel korábbi 29,7 százalékról.
A társaság tavaly 200-250 új munkahelyet teremtett: elsősorban a hitelkézbesítők és a call center dolgozóinak száma emelkedett. A központokban dolgozó négyezer főállású dolgozó mellett mintegy 11,5 ezren dolgoznak a hitelek kézbesítésén és a törlesztőrészletek begyűjtésén.
A szigetországban egyébként a mostani ajánlatok szerint csaknem 190 százalékos a THM a házhoz vitt kölcsönökre, de a karácsonyi időszakban bocsátott ki a Provident 222 százalékos THM-mel rendelkező hitelkártyát is.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani