6 °C Budapest

Újabb káradatok, egyre nő az összeg

Pénzcentrum
2006. augusztus 22. 16:31

A Budapesten és környékén tomboló vasárnap esti ítéletidőben súlyos sérüléseket szenvedtek az utcákon tartózkodó ünneplők.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

A Budapesten és környékén tomboló vasárnap esti ítéletidőben súlyos sérüléseket szenvedtek az utcákon tartózkodó ünneplők. A viharos erősségű szél tetőcserepeket, ablakokat, faágakat repített az utcán ragadt tömegekre. Valamennyi sérült orvosi ellátásban részesült, a lakosság az elmúlt 24 órában az értékekben esett károkat kezdte felmérni.

"Ma délig megközelítőleg 700 lakás-, társasház- és ipari vagyonkár bejelentés érkezett a 20.-ai vihar nyomán a Generalihoz Budapestről és a környező településekről."- mondta Papp-Váry Borbála, a társaság kommunikációs vezetője. A társaság - a kárfelmérések meggyorsítása érdekében - több kárszakértőt Budapestre rendelt vidékről. A kommunikációs vezető elmondta: a legtöbb kárbejelentés telefonon érkezik, és a gyors ügymenet érdekében a Generali vagyonkár csoportja a 100 ezer forint alatti károkat telefonon is rendezi.

Mint Papp-Váry hozzátette, sok bejelentés nem tartalmaz becsült kárösszeget, ezért a biztosító később tud pontos adatokkal szolgálni károk nagyságáról. Számításaik szerint az összesített vagyonkár a Generalinál megközelítheti a 150 millió forintot is. A legnagyobb kártétel valószínűleg a budapesti Közraktár utcai piac tetejének beomlása. A kárszakértők itt folyamatosan dolgoznak, a várható kárösszeg meghaladja a 15 millió forintot.

A vihar hevessége miatt számos fa illetve faág dőlt az autókra. Eddig 18 esetben jelentettek gépkocsikban keletkező károkat a biztosítónál és az átlagos várható kárérték 500 ezer forint körül mozog. Ezeket, az általános gyakorlatnak megfelelően, a casco biztosítások terhére téríti meg a társaság, amennyiben azok tartalmaznak elemi kárra vagy töréskárra szóló biztosítási fedezetet. Budapest területén a biztosító ügyfelei gépjármű károk esetében is a Generali call centerén keresztül tehetik meg a leggyorsabban kárbejelentésüket, amelyre 3 munkanap áll rendelkezésükre.

A Generali kárszakértői meghosszabbított munkaidőben végzik a kárszemléket, és a társaság a következő napokban emelt munkatársi létszámmal fogadja a bejelentéseket személyes ügyfélszolgálati pontjain, call centerén, az Interneten, valamint a Europ Assistance Mestervonal ügyeletén keresz

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. december 1. szerda
Elza
48. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?