Olyan kilátópontokat gyűjtött össze, ahonnan páratlan rálátás nyílik Magyarország legmagasabb hegységeire.
Hihetetlen: a várpalotai rendőrök is meglepődtek, amikor ez jött szembe velük az utcán + Fotók
Meglepő látvány fogadta az éppen járőröző rendőröket egy családi házas övezetben Várpalotán: egy ló sétálgatott ráérősen az utcán, mintha csak a bevásárlásból tartana hazafelé. A különös történetet a rendőrség a Facebook-oldalán osztotta meg.
A Veszprém megyei egyenruhások járőrözés közben lettek figyelmesek az úton ballagó állatra. Egyikük azonnal megfogta a ló kötőfékét, míg társa a környéken érdeklődött, kié lehet az elkószált négylábú. Nem kellett sokat keresgélni: hamar kiderült, hogy a csikó egy közeli udvarból szökött meg, gazdája pedig már javában kereste.
Szerencsére az eset sérülés nélkül zárult, és a ló rövid városi kirándulása után épségben visszakerült otthonába. A rendőrség az esetről készült képet is közzétette, a kommentelők pedig nem győzik dicsérni a járőrök gyors és állatbarát intézkedését.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








