A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Mintegy 700 zarándok indult el hétfőn Budapestről Lengyelországba, a magyar pálosok szerzetesrendje által alapított czestochowai Szűz Mária-kegyhelyre a Fekete Madonna zarándokvonattal.
Mosóczi László, a MÁV-Start Zrt. vezérigazgatója felidézte, a Misszió Tours és a MÁV-Volán-csoport 2011 óta működik együtt, ez idő alatt mintegy 30 zarándokvonatot és 21 ezer utast továbbított különböző belföldi és nemzetközi zarándoklatok helyszínére.
Budai László, a 8. Boldogasszony zarándokvonat szervezője, a Misszió Tours vezetője hozzátette, a pandémia óta vonattal még nem voltak Czestochowában, ahol főképp lelki programokban lesz részük a zarándokoknak. Csütörtökön, a lengyel édesanyától született Szent László királyunk ünnepén szentmisén vesznek részt Krakkóban, a II. Szent János Pál-bazilikában.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








