A magyar családok többsége szűkösen ünnepel idén karácsonykor: sokan csak a gyerekeknek vesznek ajándékot, mások jelképes meglepetésekkel készülnek,
A fesztiválon résztvevők több mint kétharmada napi szinten 5 ezer forint feletti értékben vásárol ételt magának, a megkérdezettek 33 százaléka pedig több mint 10 ezer forintot költ egy nap kajára – derül ki a Pek-Snack idei, Sziget Fesztiválon végzett kutatásából. Szinte minden második személy gyorsételt, illetve szendvicset fogyaszt ilyen jellegű eseményeken, a péksütemények mellett – a pizzát és a kenyérlángost is beleértve – közel 30 százalékuk dönt. A fesztiválozók legkedveltebb péksüteménye pedig a sajtos rúd és a kakaós csiga.
A fesztiválozók több mint fele naponta legalább háromszor, vagy annál is többször vásárol magának harapnivalót, és jellemzően olyan gyorsételek mellett teszi le a voksát, mint a gyros, burger és hot-dog – derül ki a Pek-Snack, Magyarország és a közép-európai régió meghatározó látványpékség-hálózata által a Sziget Fesztiválon végzett felméréséből. Meleg ételre közel 30 százalékuk költ, pizzát, illetve kenyérlángost szinte minden ötödik ember fogyaszt. A válaszadók többségének (37 százalék) 5–10 ezer forint közötti összegbe kerül a fesztiválon való kajálás, több mint 30 százalékuk 10 ezer forint felett költ napi szinten étkezésre.
Korábban már végeztünk kutatást a reggelizési szokásokkal, valamint a pizzafogyasztással kapcsolatban. Kíváncsiak voltunk, hogy az eredmények mennyiben térnek el akkor, ha a kérdéseinket egy nem hétköznapi eseményen tesszük fel. A válaszokból az látszik, hogy a fesztiválon való étkezés nagyban különbözik a mindennapitól: többet költünk, kevesebb meleg ételt eszünk, ami pedig a péksüteményeket illeti, ezeket nem reggelire, hanem inkább délután fogyasztjuk. A kakaós csiga és a sajtos rúd népszerűsége viszont töretlen; ezeket a termékeinket keresték a legtöbben a Szigetre kitelepült food truckunknál
- mondta el Matskási Zoltán, a Pek-Snack marketing és üzletfejlesztési igazgatója.
Túlzás nélkül állítható, hogy ha péksüteményről van szó, a fesztiválra látogatók édesszájúak, hiszen sós ízesítésűt alig egyharmaduk választ. A pékáruk délután a legnépszerűbbek, a többség ekkor fogyasztja ezeket a legszívesebben. A legritkábban délelőtti órákban fogynak ezek a pékáruk. Kedvenc péksüteményként a legtöbben a sajtos rudat jelölték meg, ezt követi a kakaós csiga.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








