Olyan kilátópontokat gyűjtött össze, ahonnan páratlan rálátás nyílik Magyarország legmagasabb hegységeire.
Zalában egyik természetes fürdőhelyen sincs gond a vízminőséggel, sehol nincs elrendelve fürdési tilalom - tájékoztatott a Zala Megyei Kormányhivatal csütörtökön. Zala megye területén tizenkét engedéllyel rendelkező természetes fürdőhely van, ebből nyolc a Balaton-parton. A természetes vizeknél engedélyezett fürdőhelyek közé tartozik még a Hévízi-tó, a zalaegerszegi Gébárti-tó, a zalalövői Borostyán-tó és a Kistolmácsi-tó.
A kormányhivatal népegészségügyi főosztályának megállapítása szerint a vízminőséggel kapcsolatban egyik természetes fürdőhely esetében sem merült fel probléma.
A természetes fürdőhelyek üzemeltetésével kapcsolatos előírások betartását a kormányhivatal a nyári hónapokban is rendszeresen vizsgálja. A vízminőség mellett a helyszíni ellenőrzések kiterjednek a pihenőhely nagyságára, tisztaságára, rendezettségére, parkosítására, az öltözőhelyek és illemhelyek állapotára, valamint az egészségügyi ellátás előírt feltételeinek biztosítására - tették hozzá.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








