Lakiteleken idén majdnem véget ért Cseh Rózsa hagyományos adventi díszkivilágítása.
A miniszterelnök a Kossuth Rádiónak adott interjút péntek reggel, melyben elmondta, hogy védettségi igazolvány hiányában zenés nagyrendezvények látogatása lehetetlen lesz augusztus elejéig, közepéig. Megtudtuk azt is, hogy egy héten belül feláll a gazdasági operatív törzs.
Ahogy a Pénzcentrum arról beszámolt, a miniszterelnök tegnap Karikó Katalinnal, a magyar származású biokémikussal találkozott, egyeztetett:
Olyan professzorasszonyunk van, aki ebben a világban a járvány kivédéshez szükséges védőoltásról mindent tud
- mondta Orbán Viktor majd hozzátette, átlagosan hetente 330 ezer Pfizer oltás érkezik, 170 -180 ezret be kell adni második oltásként, tehát hetente 150 ezer magyarnak juthat Pfizer oltás.
Néhány hónappal ezelőtt még abszurdnak tűnt, de mostanra elfogadott, hogy itthon válogatni lehet az oltások között
- emelte ki.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Magyarország az az ország, amelyik a legkorábban térhet vissza a normális élethez, de nem szabad elfelejteni, hogy járvány még jelen van. A következő korlátozásfeloldás 5 millió beoltottnál várható, akkor újabb intézkedéseket jelent be majd a miniszterelnök.
Arra azonban számítani kell Orbán elmondása szerint, hogy védettségi igazolvány hiányában zenés nagyrendezvények látogatása lehetetlen lesz augusztus elejéig, közepéig.
4 millió 483 ezer magyar kapta meg legalább az első oltást, nem lehetetlen, hogy a 6 milliós átoltottságot is elérjük. Sokat hallani, hogy kell majd 3. oltás is, a miniszterelnök leszögezte: a szükséges vakcinatartalékok ehhez megvannak. Megtudtuk azt is, hogy egy héten belül feláll a gazdasági operatív törzs, melynek két része lesz: az egyik az újraindítást segíti, a másik pedig a gazdaságon túli részekkel foglalkozik.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








