Az éjszakai leállás nemcsak a weboldalakat, hanem az SMS-es fogadást és a mobilappokat is érinti.
Új profillal bővült a nyíregyházi KGST-piac. A NYÍRVV Nonprofit Kft. a Vásártér területén biztosít helyszínt a KGST Autósmozinak, ahol igazi sikerfilmeket láthat a közönség - írja a Szabolcshír.
Ahogy a portál írja, a nagybani piacon alaphelyzetben zöldséget és gyümölcsét lehet vásárolni nagyobb tételben, viszont július tizedike óta filmeket vetítenek esténként.
A helyek feltöltése érkezési sorrendben történik, így arra a helyre kell parkolni, ahova a szervezők mutatják. A vetítés megkezdése előtt ellenőrizni kell, hogy működik-e az autó rádiója és annak hangszórója, hiszen a filmet ezen keresztül lehet hallani!
Moziműsor:
- július 17. (péntek) 21:00 Mamma Mia 2.
- július 24. (péntek) 21:00 Halálos iramban: Hobbs és Shaw
- július 31. (péntek) 21:00 Dirty Dancing
- augusztus 7. (péntek) 21:00 Joker
- augusztus 20. (csütörtök) 21:00 Meglepetésfilm
- augusztus 28. (péntek) 21:00 Bad Boys – Mindörökké Rosszfiúk
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








