Próbák és ünnepi készülődés – a Jászai Mari-díjas színész-rendezőnek most Szombathely lett a második otthona. A sűrű menetrend közepette még a karácsonyfa-beszerzést is itt intézte.
Rengetegen olcsóbb autóval váltanák ki a tömegközlekedést, a kereskedő szerint ezek a vevők a 600 ezer forint alatti verdákat keresik. Ezekkel azonban jó eséllyel be lehet fürödni, úgyhogy a Pénzcentrum megmutatja, mire kell figyelni.
Bár a vészhelyzet véget ért, a járvány nagyban megváltoztatta a magyarok közlekedési szokásait. Rengetegen váltanák ki a tömegközlekedést azzal, hogy egy olcsóbb autót vásárolnak, legalábbis erről beszélt a Pénzcentrumnak egy kereskedő:
Hála az égnek már visszatértek a vásárlók, nyilván nem akkora volumenben, mint a koronavírus előtt, de azért már szép számmal jönnek, nézegetik az autókat. Sokan nem titkoltan azért, hogy ne tömegközlekedve kelljen bejárni mondjuk dolgozni, mert hiába csitul a járvány, azért bennük van a félsz. Úgyhogy nálunk is be kellett tárazni olcsóbb modellekből is, sokan keresik a 600 ezer forint alattiakat.
A piacon rengeteg ilyen árkategóriás jármű van, legalábbis a legnagyobb használtautós oldalon több mint 12 300 hirdetés van fent, amelyekben 600 ezer forint alatti járgánykat kínálnak eladásra. Nyilván ennyi pénzért nem zsírúj autókat árulnak, a 600 ezer környékén hirdetett példányok 15-20 évesek. A választék széles, az Opel Astrától kezdve a Ford Focuson át egészen a Peugeotokig lehet válogatni.
Eléggé felhígult a magyar használtautó-piac, egyre többen vágnak bele, és hoznak be néha eléggé kétes állapotú kocsikat, például Németországból - mondta a Pénzcentrumnak a használtautó-kereskedő, aki szerint éves szinten több ezer magyart vernek át a kocsikkal. A vállalkozó úgy látja, sokan nem elég körültekintőek, nem nézik át tüzetesen a kiszemelt járgányt, csak nyugtázzák: "szemre jó". A megfontoltabb döntéshez tippeket is adott a kereskedő a portálnak.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








